Inköp....

Hejsan! nu var det minsann längesen jag skrev här på bloggen... Har inte haft tid om man säger så. Jag har ju spelat sims 3 !! :) det är super kul!  I fredags var jag Åsa,mamma och Peder på stan och kollade på rean inne på ur & penn. Jag hittade b.l.a en tåring,öronhänge och ett sött penskrin.  Och Åsa hittade ungefär samma saker. Efter handlat lite saker åkte jag till farmor och farfar. åsa och peder kom senare och vi hade en mysig grillkväll :D Vi grillade flintastek med klyftporatis och bearnaisesås. Mumsigt!"!  Sen blev klockan sent så jag gick och la mig... Jag hade inte tänkt berätta hela mitt liv men ska bara säg lite om lördagen med ..... :D hehe. I alla fall.. På lördagen var jag med på stan fasst med farmor och farfar nu. farmor hittade ett halsband och ett till mig som matchade mina öronhänge. Också på ur & penn.. Sen på kvällen kom Åsa med sin nya moped. Jätte häftig!! Och jag fick åka med på en liten tur. Okej den blev ganska lång, men ändå.. Sen hände inte så mycket mer...  efter en rolig konstig dag var man helt slut... Nu steker farmor lax som vi ska äta. mums,, och farmor är alltid så duktig på att laga mat! Bravo farmor :)


Tyvärr så har jag inte tagit någon bild på smyckena.. ha en bra dag!!

Kommentarer
Postat av: mamma

hej gumman !! va gott med lax. ja hon gör verkligen god mat !hon är sååå duktig. hälsa henne det. vi hörs sen. puss o kram

2009-06-07 @ 15:19:05
Postat av: Malin-Hockeyfruga

vi har träffat familjerna o vänner :)

låter som du haft en mysig helg! ;)

2009-06-07 @ 19:14:26
URL: http://mysunshinestory.blogg.se/
Postat av: Johaana

Visste inte att du gillade lax, trodde inte du gillade fisk ... Menmen ..Ha en trevlig sommar

See U In 6:an , kramkram

2009-06-11 @ 14:22:46
URL: http://johaanaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0