Väntan

Hejsan !
hmm... har väntan till mycket ! På lördag åker vi ju till Kreta :) Gud vad jag längtar  !! Måste bli brun är super vit ... hehe.. Men just nu sitter jag och väntar på farmor och farfar, vi ska åka till malmö. fasst först skulle vi åka inom något... har inte så bra koll ! Ikväll kommer ju pappa och tessan hem från Bulgarien . Dem har varit där i 10 dagar. Dem verkade väldigt nöjda :D har själv varit där så jag vet att där är super mysigt ... Så deras flyg landar 16.10. När vi kommer hem ska vi äte kalops som pappa och tessan beställde. hihi. farmors goda ! nej nu får jag kolla så vi snart ska åka ´! :)

 Hotellet vi bodde på. Och pappa och tessan. Dem hade ändå ospecifierat.. !
                         

Och sunny beach ! Där var vi precis på den platsen på stranden. jag lånade en toalett på den baren :) hehe.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0