Magnarp

huu.. Äntligen hemma fasst med illa mående... Ja jag har precis kommit hem från magnarp utanför Ängelholm. Vi var där hela klassen och sov över i 2 dagar. Det var jätte kul! :) Fasst man hade lite hemlängtan tillslut. Lena som är typ chefen är jätte sträng. De busigaste killarna i vår klass gjorde precis som hon sa och torkade och diskade och höll på!
hahaha. Såg ganska roligt ut :D I alla fall så hade vi lite spökrunda i skogen och många teatrar .m.m. I slutet så städade vi jätte mycket. Allt skulle vara perfekt.... Till slut så var vi färdiga så vi satte oss i bussen ock kramade om Lena. Hon var ändå ganska snäll. Så nu sitter jag hemma framför datan och pustar ut. För under bussturen så mådde jag super illa. För jag är åksjuk ( efter mamma ) tror jag :S Är sugen på att spela sims. Ska nog göra det en liten stund. Fasst ni vet ju hur jag är. När jag väl börjar kan jag inte sluta :)


psst.. Några klasskompisar hittade sjöstjärnor. och det trodde inte dem levde så dem tänkte behålla dem men så så rörde den sig så den levde. Så dem släppte ner den i vattnet igen :) hehe. Häftigt !

Kommentarer
Postat av: Annie

Kul att allt är sig likt på Magnarp!!!

Tråkigt att du mådde illa :( hoppas att du kände dig bättre efter hemkomsten.

Håller med dig om sims, har man väl börjat finns där inget slut...;)

Ha det bra och hälsa mamma.

Kramar.

2009-05-11 @ 00:05:41
Postat av: Åsa

Va bra att du hade roligt i Magnarp gumman! fast synd att du är åksjuk. tack för igår det var väldigt trevligt, tycker vi borde åka och sälja flera gånger =) kram

2009-05-11 @ 10:34:37
Postat av: Anita o Kenneth

Så du var nästan tillbaka till Kullen när du var i

Magnarp ! Var det lika fint i Magnarp ? Och snart

bär det av långt ner till stora ön mitt emellan Europa och Afrika, det du.

2009-05-12 @ 19:24:27
Postat av: Johaana

Tihi! ¨Snyggt inlägg!

Javisst hade vi roligt i Magnarp, Lena kunde vara lite sträng men hon va rättså snäll =)

Hoppas vi får åka dit igen, eller vad tycker du?

Ha det bäst, flodhäst!



2009-05-12 @ 20:46:03
URL: http://johaanaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0