Shopping!

Idag var jag och mamma i Kristianstad och shoppade. Vi började i alla möjliga klädesaffärer men nepp där hittade vi inga kläder till skolavslutningen eller någon bikini. fasst jag provade en hel del men det var ingen som var perfekt ! Men när vi gick inom kaphal hittade vi ett linne mm. Jag låter bilderna visa:

 Skolavslutningskläderna :) jag ska ha leggings också då..

 Jag :) glad idag!

 Sommar shorts till kreta. Det var faktiskt tag 3 betala för 2 på kaphal !

 Min nya bikini ! randig och fin :D

 till och med en fjäril på rumpan :)

jag är så nöjd med mitt inköp ! Märkte ni att allting var turkost :)  härlig sommarfärg tycker jag .. Pööss på er !

Kommentarer
Postat av: Johanna

Hejhej!

Så gud va fint, sommarblått!

Snart är det skolavslutning, jag har köpt kläder

men hoppas du hittar ngt. Finfina kläder!

Ses i skolan ... Kramkram :)

2009-05-31 @ 13:09:51
URL: http://johaanaaa.blogg.se/
Postat av: Åsa

åhh va fina saker du köpt! =) du kommer vara så fin på kreta och skolavslutningen :)

2009-06-02 @ 11:55:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0