Utmaning

Jag har blivit utmanad, jag utmanar: ... Åsa,mamma,paulina,vicke och johanna ! :)

10 FAVORITER

Dialekt:
ehh.. kanske norrländska!
Mat:  Tacos eller kycklingfile
Låt : Finlands låt som kommer 2009 på melodifestivalen. En schlager! Jätte braa :)
Film:Hannah montana eller någon annan som jag inte kommer på....
Tecknad figur: Musse pigg
Sport: Ridning
Komiker : Henrik Dorsin
Veckodag: Fredag eller Lördag
Glassmak: Päron,jordgubb mm..
Soloartist : jaa du.. hmm.. kanske jennifer love hewit.
 
9 FÖR TILLFÄLLET

Humör: Kanske lite deppig  men annars jätte glad !
Tanke : Jag vill ha en hund!!!!!!
Kläder : kortarmat och byxor...
Bakrund: ´Lite prat från köket men tyst i mitt rum. Bara katt fötter som tassar rundor :)
Känsla: Glad och lite pirrig till imorgon ( Magnarp ) JIPPI..... :D
Tid : 16:21
Bästa sak: Att jag har min mamma.
Irritationsobejekt : Ont i ryggen .
  

8 FÖRSTA
 
Bästa vän: Janina ( men har inte hört av henne)
Husdjur: Babe min fågel och Rambo tror jag .. typ..
Utlandssemester : Bulgarien ( har inte varit i något annat som är asså ute utomlands, men snart blir det KRETA!!!.)
Piercing :  ingen. Fasst jag har hål i öronen nu..
CD- Skiva : Hannah montana typ..
Bil : Hade ingen. Bara låtsas bilar...
Ord : ehh jag tror det var mamma,voff voff,lampa och något mer.

7 SENASTE :

Telefonsamtal: Mamma
Mat : Macka med korv..
Dryck : Citron dricka
Biltur : Med Åsa till Maxi och hem.
TV-program : Cityakuten
Spelad låt : kommer inte ihåg. Har inte spelat någon låt idag..
Köpta klädesplagg : En kofta.


6 HAR DU NÅGONSIN

Dejtat någon av dina bästa vänner: NEJ hahah...
Brutit mot lagen : Nej
Blivit arresterad: Nej
Badat naken: Ja det har väl alla. När jag var liten och i mormors pool . :)
Varit med på TV: Nepp tyvärr.
Varit med i tidningen: Japp !

´5 NEJ TACK

Skolämne : Vet faktiskt inte. Kanske svenska
Mat : Blodkorv
Musik : Ingen vad jag vet...
Dryck : Kaffe och alkohol
Djur : Spindlar och insekter....

4 saker

Du gör när du har tråkigt : Ingenting ..
Du gjorde igår kväll : Var hemma hos farmor och farfar med Åsa.
Du kan höra ljust nu: Telefonen som ringer och mamma som pratar.
Du inte kan leva utan : Min familj , mina djur och mina vänner.

3 personer

Du kan berätta allt för: Min familj och hemlisar till min kompis...
Du tycker om : Mina älskade djur, mina kompisar och min familj som det stod där uppe.. heeh.
Du gillar inte : Folk som ljuger, fulla människor, rån .m.m.

2 VAL

Coca cola eller fanta: Coca cola.
Hund eller katt: Har redan katter och jag älskar dem men min önskan är att skaffa hund!!!!


1 ÖNSKAN

Få ett bra och lyckligt liv..

Ohh entligen klar !jag fick skriva allt för hand. Det var jobbigt :) :( prova detta nu ,det är faktiskt kul ...





Kommentarer
Postat av: Åsa

Det verkar roligt det där..hihi jag ska göra den nu omedelbums! jag har ju blivit utmanad! =)

2009-05-05 @ 18:09:00
Postat av: malin

Kanske provar det senare :)

2009-05-05 @ 21:55:52
URL: http://malinnilsson.blogg.se/
Postat av: Foki

sv: Tack så mycket gumman! :D Ååh, vilken bra ide att samla på snäckor. Dom är vackra! <3

2009-05-05 @ 23:46:32
URL: http://foki.blogg.se/
Postat av: Foki

Tack så mycket! :D Åh vad bra ide att samla på snäckor! Dom är vackra! :)

2009-05-05 @ 23:47:26
URL: http://foki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0